Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 10, 2011

KATA-KATA PALING INDAH YANG PERNAH AKU DENGAR

Haa , spe yang tgk cte tuttt dia akn tahu  mne aku dpat ayat ney . tpy ayat dye ney aku dah translate kan lah . hee . kepada yg blum tahu tuh , sila-sila lah hayati ayat dye ye . so , aku just na ckap ayat yg aku tulis dekat bawah ney adalah kata-kata yg paling indah yg pernah aku dengar . aku hope sgt ade org yg akn ckap bnde yg sme dkat aku especially org yg aku sygss :) sbb daripada kata-kata si teruna tu lah , aku tahu yg dye betul-betul cintakan si dara  . haa , kepada mereka yg sedang hangat ber'couple' sekarang , aku hope korg appreciate lah korg punye pasangan dan sayangilah mereka ape adanye :)


si teruna : "awak , saya cintakan awak .kalau saya ade lima    nyawa sekarang ni ,saya akn bagi semuanya dekat awak ."     
                  
si dara  :  "awak ,jangan lah cakap macam tu .saya tak layak terima semua tu .tak layak langsung ."

si teruna : "awak layak .sangat layak .tapi ,sekarang saya cuma ada satu nyawa je dan nyawa saya ni milik  awak ."
              
sweet tak ?? sweet gle kann . umm , kalau laa ade lelaki yg dpat ckap mcm tuh dkat aku . kan baguss . HAHA .jangan perasan lah cik jasmin oii !

1 comment: