Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 03, 2011

HYEEE !

Assalamualaikum .name aku JASMIN BT ARCHAD ,pelajar smk puteri wilayah bekas pelajar lahh .hee .thun ney umur pun dah msuk 18 dah .so ,rse mcm dah bebas lah na buad ape pun .btul tak ?HAHA .ape pun aku na bgy thu korg knpe aku buad blog ney .ummm ,knpe ea ??aku sndiri pun ta thu .mayb sbb aku na cte kan kisah hidup aku dkat korg smue kutt .tak pun sbgai tempat utk aku mlepaskan geram ,tempat utk aku mngumpat sorang-sorang dan tempat utk aku mencari  pasal .haa ,rse nye yg mne satu ?ahhh ,smue pun bley lahh .hee .aku tgk rmai budak-budak yg buat blog .so ,aku pun na try lah en .cte dorg aku tgk mcm gempak jea tpy ta thu lah cte aku mcm mne plak kann .um ,ape-ape pun aku hope korg enjoy ea ble bace blog aku ney and jgn lupe follow blog aku ney okay ? *walaupun ta gempak mne .HAHA .sekian sje utk entry kali ney .assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment